среда, 2. април 2014.

NAJLEPŠI CVET U BAŠTI

Priča o cvetu koji je postao nešto posebno tek kada je postao deo buketa



Kako se leto približavalo kraju, cveće u bašti želelo je da zna koji je cvet najbolji.

Tada, roze ruža reče: “Mi smo najlepše, jer mi smo cveće koje prvo cveta u proleće.“
Bela margarete rekoše: “O, ne, mi smo najlepše, jer mi imamo divne cvetove tokom čitavog leta.“

Velike žute, jesenje ruže  rekoše: “Ne budite smešni! Mi smo najbolje, jer  mi smo poslednje cveće koje cveta u jesen.“




Svaki cvet u bašti je tvrdio, da  je baš on najvažniji.  Ali kada bi ljudi dolazili da vide baštu, oni bi prestajali sa prepirkom. Svo cveće bi postajalo  tiho i umiljato, kako bi ljudi mogli reći da su baš oni najvažniji. 


Jednoga dana, dođe baštovan u baštu. Roze ruže napumpaše svoje latice, tako da su izgledale najbolje što mogu. Sve  bele margarete stajaše tako visoko, kako bi one izgledale najlepše.  A jesenje ruže su se okretale prema suncu, kako bi i one izgledale najlepše.  Svaki cvet je bio siguran da će baštovan reći kako su baš oni najlepši.  Ali baštovan se samo smešio i rekao: „Pogledajte svo ovo prelepo cveće.”



Baštovan, zatim uze pletenu korpu i poče u nju brati roze ruže. Ruže su bile sigurne da su one nešto posebno, pošto je njih ubrao prve. A margarete su se tada samo narugale ružama: „Hahaha, vi samo niste dovoljno lepe da biste ostale u bašti!“

Sledećeg trena, baštovan je ubrao nekoliko margareta i stavio ih u korpu, a jesenje ruže se počeše smejati: „Rekle smo vam, mi smo najbolje, jer  smo mi jedino cveće koje je ostalo u bašti. “Na kraju, baštovan stavi i jesenje ruže u korpu. I ponovo, svo cveće se poče svađati ispočetka, ko je u korpi najbolji.                    


Kada je baštovan ušao u kuću, on stavi svo ovo divno cveće u jednu vazu. Prvo je stavio roze ruže prisećajući se kako su one prvo cveće koje cveta u proleće. Zatim, stavi žute margarete, pomišljajući kako je divno što može da ih vidi svaki dan dok šeta baštom. Konačno, on stavi jesenje ruže u vazu; bio je neobično srećan što je dočekao da ponovo vidi jesenje cvetove. Čekao je čitavo leto da ga još jednom vidi.

Baštovan stavi vazu na sto i reče: „Ovo je najlepši buket cveća. Svaki ovaj cvet je lep i sam za sebe, ali zajedno, oni izgledaju savršeno!“

Odjednom, cveće shvati da su svo vreme, svaki cvet ponaosob, bili najbolji koliko je svako od njih to mogao biti. Ali, sve dok ih baštovan nije spojio u jedan buket i učinio ih posebnim, oni to nisu znali.



Na kraju priče,  cveće je bilo baš srećno.


AUTORI CRTEŽA:
Deca iz našeg vrtića

Priče su preuzete sa sajta KABBALAH STORIES



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.