петак, 14. март 2014.

NAŠE KEFALICE


NAŠA ISKUSTVA U RADU SA DECOM IZ VRTIĆA
PITANJA I ODGOVORI NA OSNOVU PRIČE „NEVIDLJIVE VEZE“ 



Drugari, pročitaću vam jednu lepu, priču.
Nekada davno, živeo je jedan kralj, koji je bio jako zao.... (ovde pročitaj priču)

Dušan - To uopšte nije lepo!

Nakon pročitane priče, 
Ognjen izjavljuje - Priča je baš kratka!

Da li je priča zaista kratka, ili je nešto drugo u pitanju?
Pavle - Ne, nije kratka, nego mu je brzo prošlo zato što je uživao!

Kako ste zamislili nevidljive veze između ljudi?
Ogi - Ja sam video da su svi ljudi od zlata.
Kalina - Meni su ljudi bili prekriveni dijamantima.
Antonija - Meni su svi ljudi sijali, kao da su od zlata.

Šta vam govori to da su vam ljudi izgledali kao da su od dijamanata i zlata?
Ogi - Da su svi ljudi vredni.
Pavle - Da su svi ljudi dragoceni.

Što kralju nisu bili svi ljudi dragoceni, jednako vredni? Zašto nije voleo da se ljudi smeju i zabavljaju, budu radosni?
Dušan - Zato što je bio sebičan.
Dušan C. - Zato što je hteo samo za sebe.

Šta je ono što vas čini radosnim?
Nađa - Ja sam srećna kada dobijem novu igračku.
Dušan S. – Radostan sam kad se prskam s tatom u bazenu.
Jana - Radosna sam kad procvetaju ruže!
Pavle - Kad pobeđujem!
Marija - Radosna sam kad se golicam sa tatom.
Lena - Kad se tata vrati iz Francuske, pa mi donese igračku.
Antonia - Kad se tata vrati iz Moskve, pa mi donese igračku.
Sara - Kad pobedim tatu u šahu.
Dušan C. - Sretan sam kad su svi živi i zdravi!

Zašto je pad glasnika u vodu, izazvao tako strašne posledice?
Dušan C. - Zato što su svi ljudi povezani!

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.